Hahhhhhhh :o:P:P:Pppp

Hello people! Or snarare, hello mig själv. Som sagt är det än så länge bara jag som vet om blöggen fram tills att den nya designen kommer, hähä. Den kommer att bli såååååååååååå fetch! (ord från Mean Girls) alla tjejer som är födda 90-94 har sätt den minst en gång, är det inte så? En av de bästa tjejfilmerna ever...

... eller? Har jag missat någon som är bättre? Och säg nu inte John Tucker Must Die, för JAAAA jag vet, den är bra. Den är faktiskt grym, men gillar inte att dom inte får varandra i slutet :( nu pratar jag alltså om tjejfilm/high school filmer. Alltså inte tjejfilm på så sätt att det är en snyftare. För bästa liksom tjejKÄRLEKSfilmen är ju The Notebook...

...eller? HAHA, nej, just kidding, ska inte skriva samma sak igen :) känner att jag är på väldigt sjukt humör idag! Jag vill göra en tävling för alla mina läsare, typ, hej, svara på en fråga och vinn något (?) och nej, då menar jag inte att ni kan vinna typ en sminkväska eller ett par skor, utan mera något sjukt, något random. Kanske en kastrull signerad av mig? 8) eller en hemmagjord tandborste med mitt hår som borsthår? ;) wouldn't that be totally awesome?
Jag vet! Det blir typ "skriv den roligaste historien på högst tre meningar ni vet om, den som får mig att skratta mest vinner något så jävla coolt!"
Ja, den ska jag köra på. WONDERFUL!



Det är en fest i min mage...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0